loading...
social.netssan@gmail.com
نتسان بازدید : 19 یکشنبه 05 آذر 1402 نظرات (0)

باربری تهران به زاهدان زابل، ایرانشهر و چابهار 70% تخفیف

گروه باربری تهران برای حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به استان سیستان و بلوچستان و تمامی شهرهای کوچیک و بزرگ این استان تدابیر ویژه ای را در نظر گرفته است که از آن جمله میتوان به کاهش قیمت تا 70% اشاره نمود.

از جمله شهرهایی که تحت پوشش خدمات ویژه این باربری می باشد می توان به حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به زاهدان حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به زابل حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به ایرانشهر حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به چابهار حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به سراوان حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به خاش حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به نیک‌شهر حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به کنارک حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به میرجاوه حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به قصرقند حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به فنوج حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به مهرستان حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به زهک حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به گلمورتی حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به سرباز حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به نگور حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به اسپکه حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به ادیمی حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به بمپور حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به بنت حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به دوست محمد حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به پیشین حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به محمد آباد حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به پیشین حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به جالق حمل بار و اثاثیه و خرده بار از تهران به بزمان اشاره نمود.   

وجود کارگران بسیار ماهر و دوره دیده  و همچنین رانندگان منصف در باربری تهران باعث شده است که این باربری هم اکنون موفقترین باربری ایران از نظر کیفیت و قیمت(کرایه تعرفه نرخنامه) شهرت یابد. لیست قیمت مسیرهای باربری تهران بسیار پایین تر از سایر همکاران و شرکت های باربری می باشد. بنابراین اگر تصمیم دارید حمل بار و اثاثیه و اثاث کشی نمایید از تهران به هرکدام از شهرهای استان سیستان و بلوچستان باربری تهران قطعا بهترین و ایده آل ترین باربری برای شما می باشد. در ادامه بیشتر با این استان آشنا میشویم

  زاهدان: زاهِدانْ یکی از کلان‌شهرهای ایران و مرکز استان سیستان و بلوچستان است. این شهر در منطقهٔ بلوچستان قرار دارد. نام پیشین شهر «دزآپ» بوده که در زمان رضا شاه به «زاهدان» تغییر یافته‌است. زاهدان از سمت شمال به شهرستان زابل و ،از سمت جنوب به شهرستان خاش ،از سمت شرق به کشورهای افغانستان و پاکستان و از سمت غرب به شهرستان فهرج منتهی می‌شود. آب و هوای زاهدان در بیش‌تر روزهای سال گرم و خشک است.

زابل: زابُل، مرکز شهرستان زابل در استان سیستان و بلوچستان است. این شهر در فاصله ۲۰۷ کیلومتری شمال زاهدان و در مسیر ارتباطی مشهد به چابهار قرار دارد. شهر زابل از سطح دریا ۴۸۰ متر ارتفاع دارد و در سرشماری سال ۱۳۹۵، ۱۳۴,۹۵۰ نفر جمعیت داشته است.

 ایرانشهر: ایرانشهر یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان ایران است که نام پیشین آن پهره بوده است. این شهر در مرکز بلوچستان قرار دارد.

 چابهار: چابَهار یکی از شهرهای جنوب خاوری استان سیستان و بلوچستان ایران و تنها بندر اقیانوسی این کشور است که در کرانهٔ دریای مکران و اقیانوس هند قرار دارد. اسکله آن قابلیت پهلوگیری کشتی‌های اقیانوس‌پیما را دارد و از مناطق آزاد بازرگانی ایران است.

 سراوان: سَراوان(Saravan) از شهرهای استان سیستان و بلوچستان و مرکز شهرستان سراوان است. محل کنونی شهر سراوان تا پیش از سال ۱۳۰۵ خورشیدی روستایی بوده به نام شستون.

 خاش: خاش شهری در بخش مرکزی شهرستان خاش استان سیستان و بلوچستان ایران است. این شهر در محدوده سرحد بلوچستان قرارگرفته است.

 نیک‌شهر: نیک‌شَهر یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان ایران در منطقه چابهار است.

 کنارک: شهر کُنارک یکی از شهرهای استان سیستان و بلوچستان ایران در شهرستان کنارک است.

 میرجاوه: میرجاوه مرکز شهرستان میرجاوه، یکی از شهرهای کوچک استان سیستان و بلوچستان ایران که در محدوده سرحد بلوچستان و ۷۵ کیلومتری جنوب شرقی شهر زاهدان واقع است.

در پایان مجددا تاکید می نماییم باربری تهران با نام تجاری نتسان تاکنون با حمایت شما گام های بزرگی را در جهت کاهش قیمت و افزایش کیفیت حمل بار و اثاث کشی و اسباب کشی برداشته است ادامه حمایت شما همشهریان عزیز قطعا انگیزه ما را دوچندان خواهد نمود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1287
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 312
  • بازدید امروز : 120
  • باردید دیروز : 429
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,626
  • بازدید ماه : 1,626
  • بازدید سال : 48,204
  • بازدید کلی : 85,976