loading...
social.netssan@gmail.com
نتسان بازدید : 39 جمعه 16 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

باربری مشهد به نایین – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات اصفهان - کاشان - خمینی شهر- دهاقان- نجف آباد- شاهین شهر- داران - شهرضا - تیران - مبارکه - آران و بیدگل-  زرین شهر- فریدون شهر- گلپایگان- چادگان- فلاورجان- دولت آباد خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به نایین -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (اصفهان - کاشان - خمینی شهر- دهاقان- نجف آباد- شاهین شهر- داران - شهرضا - تیران - مبارکه - آران و بیدگل-  زرین شهر- فریدون شهر- گلپایگان- چادگان- فلاورجان- دولت آباد) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


نایین
نایین یکی از شهرهای اصفهان در منطقه دشت کویر است که با توجه به بناهای کهن این شهر، قدمت آن به بیش از سه هزار سال می‌رسد. جاذبه‌های گردشگری نایین متعلق به معماری دوران مختلف است و با تلفیق بافت شهری قدیم با تاثیرپذیری از شرایط محیط طبیعی، نیازهای شهری و لزوم امنیت شهر در برابر مهاجمان ساخته شده‌اند.
 نارین قلعه (قلعه نارنج)
نارین قلعه یا قلعه نارنج یکی از قدیمی‌ترین بناهای شناخته شده در مرکز بافت تاریخی شهر نایین است که از دوران پارتیان و قبل از اسلام به یادگار مانده است. بنای مذکور به‌صورت چند ضلعی است و چندین برج در گوشه اضلاع آن قرار دارند. این بنا، همچنین در فهرست آثار ملی ایران نیز به ثبت رسیده است.
خانه تاریخی پیرنیا (موزه مردم شناسی نایین)
خانه تاریخی پیرنیا یکی از مهم‌ترین خانه‌های تاریخی شهر نایین است که معماری آن با الهام از خانه‌های کویر مرکزی ایران بنا شده است. باربری مشهد به نایین -  این خانه ۴۰۰ ساله در دوران حکومت صفویه بنا شده است و شامل قسمت‌های مختلفی از جمله ورودی، دالان‌های متعدد، هشتی، غلام‌گردش،‌ ایوان شاه‌نشین، اتاق نشیمن، گودال باغچه و باغ می‌شود. در حال حاضر این خانه محل نمایندگی میراث فرهنگی نایین و موزه مردم‌شناسی نایین است.
مسجد جامع نایین (مسجد علویان)
مسجد جامع نایین با الهام از مسجد پیامبر مدینه به سبک خراسانی بنا شده است. این مسجد از معدود مساجد اولیه شبستانی است که کمتر دستخوش تغییر و تحول شده و صورت اولیه خود را تا امروز حفظ کرده است. ساختمان اولیه آن در قرن دوم هجری قمری ساخته شده که در حال حاضر قسمت زیادی از مسجد فعلی را تشکیل می‌دهد.
قلعه محمدیه (آشورگاه)
قلعه محمدیه یکی از معروف‌ترین بناهای نایین است که در بالای کوهی مشرف به محله محمدیه احداث شده است. بر طبق نظر کارشناسان و بنا بر موقعیت سوق‌الجیشی این قلعه، احتمالا از آن به‌عنوان دژ دفاعی استفاده می‌شده است. شکوه این قلعه چنان زیاد است که از جای‌جای محله محمدیه می‌توانید ابهت آن را تماشا کنید. قدمت این قلعه را مربوط به دوران پیش از اسلام می‌دانند و برخی آن را «عاشوراگاه» هم می‌نامند.
بازار تاریخی نایین
بازار تاریخی نایین از قدیمی‌ترین بازارهای سنتی ایران و اصلی‌ترین معبر مهم و مرکز تجاری شهر نایین در دوران گذشته بوده است. باربری مشهد به نایین -  ورودی این بازار یکی از دروازه‌های قدیم شهر بوده که به «دروازه تاریخی چهل دختران» نیز معروف است. بنای اولیه بازار را متعلق به دوره ایلخانان می‌دانند و بیشتر رونق آن مربوط به دوران حکومت صفویه است.  
خانه تاریخی امامی
خانه تاریخی امام در محله تاریخی «کلوان» قرار گرفته و متعلق به دوران صفویه است. بنای این خانه در دوران قاجار نیز تغییراتی را در فضاها و معماری خود داشته است. این خانه در قدیم از چندین خانه تشکیل می‌شده و در دوران حکومت قاجاریان به‌عنوان خانه امام جمعه شهر نایین یعنی «خاندان امامی‌ها» و «محمد سعید امامی» استفاده می‌شده است.
آب‌انبار معصوم خانی
آب‌انبار معصوم‌خانی، یکی از آب‌انبارهای اصلی شهر نایین است که توسط فرد خیری به همین نام در دوران پهلوی در محله «چهل دختران» کنار «دروازه چهل دختران» ساخته شده و به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
باربری مشهد به نایین و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به نایین - اصفهان - کاشان - خمینی شهر- دهاقان- نجف آباد- شاهین شهر- داران - شهرضا - تیران - مبارکه - آران و بیدگل-  زرین شهر- فریدون شهر- گلپایگان- چادگان- فلاورجان- دولت آباد را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1287
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 111
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 205
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 256
  • باردید دیروز : 201
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 256
  • بازدید ماه : 256
  • بازدید سال : 46,834
  • بازدید کلی : 84,606