loading...
social.netssan@gmail.com
نتسان بازدید : 46 دوشنبه 07 شهریور 1401 نظرات (0)

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کامیون ده چرخ از مشهد به شهریار سال 1401 با 70% تخفیف – ما در گروه باربری نتسان علاوه بر حمل کالا و اثاثیه منزل و اداری و تجاری توسط انواع کامیون ده چرخ مسقف دارای خدمات بسته بندی اثاثیه – بیمه و بارنامه به مشتریان ارائه می نماییم. در این مطلب به موضوعات نرخ کرایه تریلی-کرایه حمل بار تریلی از مشهد به تهران-تعرفه کرایه خاور-کرایه حمل بار ترانزیت-نرخ کرایه کمرشکن-هزینه حمل بار از مشهد به کرج-کرایه تریلی مشهد خواهیم پرداخت.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کامیون ده چرخ از مشهد به شهریار سال 1401 با 70% تخفیف - تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل بار و اثاثیه توسط کامیون ده چرخ از مشهد به شهریار را برای شما عزیزان تدارک ببنید.

هزینه حمل بار با کامیون به عوامل مختلفی مثل: وضعیت راهها، وضعیت آب و هوا، مسیری که برای حمل بار به شهرستان سپری می کند همچنین وضعیت کاری رانندگان تغییراتی پیدا می نماید. در بسیاری از مواقع صاحبان بار و کالا با واسطه ها ارتباط دارند. و علت وجود دلال ها قیمت صادر شده با قیمت واقعی فاصله زیادی دارد. ما با توجه به حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم با راننده ها و ارتباطات وسیع در عرصه حمل و نقل همیشه حداقل قیمت و مناسب ترین کرایه را به شما اعلام می‌داریم.

عوامل موثر بر نرخ کرایه کامیون و تعرفه باربری

شرکت باربری نتسان به این موضوع اشاره کرده که کرایه ماشین ها ثابت نبوده و برای استعلام قیمت به روز باید با کارشناسان تماس گرفته شود. در این بخش قصد داریم به دلایلی که موجب به وجود آمدن نواسان قیمت می شوند اشاره نماییم. معمولا مهمترین دلایل تاثیرگذار بر نرخ کرایه باربری به شرح زیر است:

1) تعداد ماشین هایی که در یک مسیر در روز بارگیری وجود دارند: در صورتی که تعداد ماشین هایی که قصد دارند یک مقصد خاصی بروند زیاد باشد. آن روز نرخ کرایه کامیون برای آن مقصد تغییر کرده. و کم می‌شود و قاعدتا در صورتی که تعداد ماشین ها کم باشد کرایه افزایش پیدا خواهد کرد.

برای مثال روزهایی که فصل برداشت محصولات کشاورزی در استان خوزستان است. به علت این که بار برگشی برای رانندگان زیاد هست. نرخ کرایه بسیار کاهش می‌یابد.

2) وضعیت راهها: وضعیت راهها و وضعیت جاده‌های کشور یکی دیگر از عواملی است که نرخ کرایه را تغییر می دهد. مسیر های خاکی و جاده های روستایی از جمله مواردی هستند که سبب افزایش نرخ کرایه خواهند شد.

3) وضعیت جوی، آفتابی، بارانی و برفی بودن جاده‌ها: در روزهای بارانی و برفی به علت سختی رانندگی در وضعیت جوی نامناسب و هم‌چنین مشکلات احتمالی در هنگام بارگیری و تخلیه بار قمیت کرایه کامیون افزایش می‌یابد.

4) چند جا بارگیری، چند جا تخلیه: کرایه های کامیون معمولا برای یک جا بارگیری و یک جا تخلیه است. اگر بارگیری از چند مبدا مختلف انجام شود. و یا تخلیه در چند مقصد صورت پذیرد روی کرایه تاثیر مستقیمی خواهد گذاشت.

5) ثابت نبودن کرایه صافی دریافتی رانندگان: اکنون نرخ کرایه کامیون، تریلی و خاور به وسیله رانندگان مشخص می‌شود. همین امر سبب شده که کرایه های به طور روزانه تغییر کنند.

البته در وضعیت راه ها موارد دیگر نیز حائز اهمیت هستند که نقشه ترافیکی یکی از آن ها می باشد. از آنجایی که بسیاری از مناطق در محدوده های ترافیکی قرار دارند عبور و مرور باید باید با اطلاع قبلی انجام گیرد.

6) مشکلات اقتصادی کلان: مشکلات اقتصادی مثل: نواسان نرخ ارز، گران شدن بنزین، نرخ تورم و تمام دلائلی که روی قطعات خودرو و معیشت رانندگان موثر است به طور مستقیم بر روی نرخ کرایه کامیون تاثیر خواهد گذاشت.

هنگام کرایه کامیون برای باربری به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

1) برای حمل بارهایی که به طور فله ای بارگیری و تخلیه می‌شوند (مانند: خاک، شن، ماسه، گندم وغیره ) به طور معمول از کامیونت ها یا کامیون های کمپرسی استفاده می‌شود.

2) برای انتقال کلیه مواد غذایی که امکان فاسد شدن دارند. (لبنیات، گوشت و مرغ، ماهی منجمد و میوه ) حتما از وانت بار، کامیونت، کامیون یخچال‌دار استفاده می‌شود.

3) اگر اعزام کارگر خالی برای بالا بردن یا پایین آوردن یخچال ساید بای ساید هزینه هر نفر کارگر ۵۰ الی ۸۰ هزار تومان همراه با هزینه ایاب ذهاب کارگران که ۳۰ الی ۵۰ هزار تومان دریافت می گردد.

4) برای حمل یخچال ساید بای ساید ۳ نفر اعزام می‌شود. اگر نیاز به حفظ سلامت. و امنیت بیشتر یخچال و همچنین کاهش وزن و سهولت در بالا یا پایین بردن یخچال درب‌های، ساید بای ساید به وسیله پرسنل تخصصی باربری تمام کار باز و بعد از جابجایی دوباره بسته می‌گردد.

5) هزینه پیاده روی: به طور معمول در آپارتمان ها فاصله راه پله تا محل پارک کامیون یا کامیونت بیش از ۱۰ الی ۱۵ متر تجاوز نمیکند.ولی اگر این فاصله بیش‌تر از این مقدار باشد برای حمل و انتقال بار کارگران حمل بار مجبور هستند مسافتی را بار بردوش گرفته و طی نمایند. به این مسافت نامتعارف پیاده روی گفته می شود.

کرایه نرخنامه و تعرفه حمل بار کامیون ده چرخ از مشهد به شهریار سال 1401 با 70% تخفیف و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات نرخ کرایه تریلی-کرایه حمل بار تریلی از مشهد به تهران-تعرفه کرایه خاور-کرایه حمل بار ترانزیت-نرخ کرایه کمرشکن-هزینه حمل بار از مشهد به کرج-کرایه تریلی مشهد را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1287
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 98
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 354
  • آی پی دیروز : 65
  • بازدید امروز : 610
  • باردید دیروز : 201
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 610
  • بازدید ماه : 610
  • بازدید سال : 47,188
  • بازدید کلی : 84,960