loading...
social.netssan@gmail.com
نتسان بازدید : 45 جمعه 16 اردیبهشت 1401 نظرات (0)

باربری مشهد به لارستان – ما در گروه باربری نتسان که نام تجاری باربری مشهد به می باشد سعی نموده اییم با به کارگیری بهترین پرسنل و ماشین های حمل کالا و اثاثیه مدل بالا آسودگی خاطر را برای شما عزیزان فراهم نماییم در این مطلب به موضوعات شیراز - فیروزآباد- ممسنی - آباده - لامرد - اقلید- کوار - نی ریز-  زرین دشت  - مرودشت - کازرون - فسا - داراب- جهرم  خواهیم پرداخت.

باربری مشهد به لارستان -  تمام تلاش مجموعه باربری نتسان این می باشد تا بتواند ارزانترین خدمات حمل و نقل و (شیراز - فیروزآباد- ممسنی - آباده - لامرد - اقلید- کوار - نی ریز-  زرین دشت  - مرودشت - کازرون - فسا - داراب- جهرم ) را برای شما عزیزان تدارک ببنید و امروز با افتخار اعلام می نماییم که باربری نتسان در بین تمام شرکت های باربری ارزانترین نرخنامه و تعرفه را ارائه می نماید.


شهر لارستان
شهر لار ،یکی از شهرهای توریستی ایران می باشد که در جنوب استان فارس واقع شده است. این شهر جنوب شرقی ترین شهر استان فارس می باشد. شهرستان لار در یک دشت واقع شده است و آب و هوای آن بسیار گرم است. در حد فاصل شهرستانهای داراب، جهرم، خنج، فیروزآباد و استان بوشهر و استان هرمزگان واقع شده‌است. ارتفاع این شهر از سطح دریا ۹۱۵ متر است. در میان ۷۵ بلوک فارس «بلوک لار» تحت عنوان (گله دار) وسیعترین از همه و۴۵x۵۷ فرسخ یعنی در حدود ۱۲۶۰۰۰ کیلومتر مربع مساحت دارد. سرزمین لار در زمان ساسانیان بدلیل احداث آتشکده در این شهر مورد توجه بوده است و از اواخر قرن هشتم هجری قمری مرکز ضرب سکه بوده ، سکه‌ دار (لاربن‌)، در سواحل‌ خلیج‌ فارس‌ و هند رایج بوده است.
جاذبه های گردشگری لار ، شهر زیبا و معروف توریستی استان فارس
بر اساس آثار به جا مانده و نوشته های جهانگردان ، حداقل از دوران ساسانی تاکنون در این ناحیه سکونت وجود داشته است.“مهم ترین صنایع دستی منطقه لارستان، کوزه گری” می‌باشد. “حلوا پزی” نیز در مرکز شهرستان لار، رایج است و از صنایع دستی منطقه به حساب می‌آید.مهم ترین عامل در شکل گیری شهر لار، عامل دفاعی بوده است که جهت حفاظت از راه های تجاری انجام شده است و بر همین مبنا می‌توان گفت که، مهم‌ترین عامل در شکل‌گیری این شهر، عامل اقتصادی بوده، که این مساله طی سال های بعد هم‌چنان به عنوان مهم ترین عامل در ابقای شهر یا رکود و رونق آن مطرح بوده است.
تاریخچه ی شهر لار
در زمان های قدیم به منطقه ی وسیعی از جنوب ایران ، لارستان می گفتند که مشتمل بوده از لامرد ، پارسیان ، بستک ، لار ، مهر و گراش ، زرین دشت ، فورگ و داراب . تمامی این مناطق جز لارستان و به مرکزیت لار بوده است.
زمینه لرزه های فراوان شهر لار را ویران کرده است. این زمین لرزه ها از ۷۰۰ سال پیش تاکنون و هر ۴۵ سال یا ۹۰ سال یک بار لار را ویران کرده است. باربری مشهد به لارستان -  پس از زلزله هولناک در اردیبهشت سال ۱۳۳۹، شهر لار جدید به کمک افراد نیکوکار طبق یک نقشه عجیب و شگفت انگیز بنا شد که براساس اصول ایمنی و ضد زلزله ساخته شده است. به این صورت که کلیه خیابان ها همدیگر رو قطع می کنند. این نقشه، شهر رو مملو از تقاطع کرد اما حتی یک کوچه هم در اون وجود ندارد. خیابان‌های عریض و ساختمان های کم ارتفاع و محکم، به مردم این شهر در هنگام وقوع زلزله، شانس بیشتری برای ادامه زندگی می بخشد.
  مجموعه تاریخی نارنجستان داراب
لارستان در عصر صفویه به دلیل واقع شدن در جاده تجارتی اصفهان به خلیج فارس از اهمیت بسیار زیادی برخوردار بوده‌است. عصر قاجاریه را در لار می‌توان آرامش قبل از طوفان نامید. با مرگ فتحعلیخان حاکم قدرتمند منطقه، خلاء قدرت سیاسی در لارستان نمایان شد و در نهایت منجر به دعوت از آیت‌الله سید عبدالحسین لاری به لار و آغاز نهضت مشروطیت گردید.
شهر لار به دلیل نزدیکی به خلیج فارس مکانی جهت گردشگران خارجی و ایرانیان مقیم کشورهای حاشیه خلیج فارس می باشد. این شهر دارای فرودگاه بین المللی می باشد. باربری مشهد به لارستان -  سوغات محلی و مشهور لارستان ، حلوای مسقطی لاری است. به دلیل نوع آب و هوای آن که گرم و خشک است، نخلستان­های فراوان از یک سو و آب انبارها از سوی دیگر به جلوه شهرستان افزوده است. این شهرستان با پنج واحد اقامتی برای پذیرای میهمانان و گردشگران دارد. جاذبه های گردشگری شهر لار را می توان در سه دسته قرارداد .جاذبه های مذهبی ، جاذبه های تاریخی و جاذبه های طبیعی.
جاذبه های شهر لار
امام زاده میر علی بن حسین (ع)

این امامزاده در پایین دو قلعه اژدها پیکر و قدمگاه قرار گرفته است و بنای فعلی آن نوساز می باشد.اصل بنا در حدود ۷۰۰ سال پیش ساخته شد، گنبد و دو گلدسته آن با کاشی­کاری­های زیبا معرق شده است.
قلعه اژدها پیکر
بنای قلعه ی اژدها پیکر مربوط به دوران پیش از اسلام است. بر فراز کوهی در غرب لار قرار گرفته و به دلیلشکل ظاهری آن به اژدها به این نام معروف شده، که از این بنا دروازه ورودی، پایه­های چند اتاق، آب انبار و چاه بر جای مانده است.
باربری مشهد به لارستان و موضوعات مربوطه را در حد توان در این نوشتار بیان نمودیم- در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در شرکت باربری مشهد با نام تجاری نتسان تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا بتوانیم بهترین انواع خدمات را به شما ارائه دهیم اگر در جستجوگر گوگل یکی از عبارات باربری مشهد به لارستان - شیراز - فیروزآباد- ممسنی - آباده - لامرد - اقلید- کوار - نی ریز-  زرین دشت  - مرودشت - کازرون - فسا - داراب- جهرم  را جستجو نموده اید و وارد این نوشته شده اید می توانید در این سایت به تمام نیازهای خود دست یابید. ضمنا می توانید با یکی از شماره های 09152466300-09156497899-05136200798-05138424255 تماس گرفته و از خدمات حمل و نقل شهری و بین شهری و همچنین تعرفه خدمات مطلع شوید مجددا تاکید می نماییم 70% تخفیف استثنایی ویژه شما مشتریان عزیز می باشد که از طریق وب سایت به مجموعه باربری نتسان مشهد مراجعه می نمایید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1287
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 231
  • آی پی دیروز : 312
  • بازدید امروز : 355
  • باردید دیروز : 429
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,861
  • بازدید ماه : 1,861
  • بازدید سال : 48,439
  • بازدید کلی : 86,211